close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
[攻略] 卡特蓮娜 - 讓我為你獻上一段死亡之舞(新增極靈對線.喜歡的請給個讚吧!)
Aug 28th 2014, 14:49, by hell0015276 ( Loveless無愛星辰 )

這位大大的出裝其實很好
對於你的出裝我會希望說海克斯科技左輪幽魂面具最好不要一起出現 因為在前期拖裝備 而黎安卓的折磨其實我不太喜歡出這個的原因在於 他對於卡特這種沒有CC來觸發他被動的英雄來講沒甚麼用處 所以我會建議你 要不不要出大面具 或著後期有錢在升級 或著搭配瑞萊的冰晶節杖這樣就可以觸發的他被動效果
P.S 吸血槍的效益 其實比小面具低 所以很多人都會出小面具不過我建議 還是別急著升級成大面具 會比較好
然後中婭沙漏深淵權杖我個人覺的擇一就好 向中路遇到吃很強的AD角就出探索者護腕很強的AP負極斗篷除非遇到這種 要不我還不一定會急著撐防禦反而會先撑攻擊力
除了這幾個我個人提出的意見 其他的裝備都很合適~~~~~
==================================================================================
小弟遊戲ID:乂星辰嵐天乂 歡迎各位加好友 老手一起討論 新手也可問相關問題

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slw2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()