close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
[徵求] 永康女生套房求租
Dec 23rd 2014, 22:15, by chandy78211

作者chandy78211 (subcrew)

看板Tainan

標題[徵求] 永康女生套房求租

時間Tue Dec 23 22:15:12 2014

各位晚安 最近急著找房子 我是有正當工作的OL 作息正常 品行也沒問題 由於可能還會轉職至南科 所以偏好北永康or鹽行皆可 因為我還帶著一隻小狐狸犬 所以找房子比較不容易 但是之前在北部唸書房東同意讓我養狗 因為我家狗狗真的很乖 會定點大小便也不吵不鬧 每週我也親自幫牠洗澡 所以衛生顧慮是絕對沒問題 目前住的地方,房東先生也非常喜歡我的小狗 如果各位板友有任何空房或是不介意寵物的房東的聯絡方式 煩請再站內信或留言告知 麻煩台南板友們了! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.255.8.16 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tainan/M.1419344114.A.B1D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slw2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()