Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
SSD組RAID0 求助詢問
Nov 30th 2014, 02:35

各位大大,我最近想組SSD*4=>RAID 0

有幾顆SSD想請大家幫忙給個建議

我的RAID卡是用LSI MegaRaid SAS 9271-8i+LSICVM01

版上有大大是用M5P不過現在好像沒有了

我在原X屋的網頁上有看到有人用M6S*8的感覺好像很不錯

只是我只有要用4顆

而且網上風評說Plextor現在售後不好又有地雷有點猶豫

我個人是比較中M牌的控制晶片

因為網路說塞多東西時比較不會出問題

如圖中這幾SSD大家比較推薦哪顆?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slw2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()