close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Continuous Deployment Tool

Automate from SCM to Production with BuildMaster! 100+ Integrations; Free for 5 Users.
From our sponsors
[心得] MAC持色眉筆
Oct 13th 2014, 19:45, by yuyuh1986

作者yuyuh1986 (凡事盡力而為)

看板MakeUp

標題[心得] MAC持色眉筆

時間Mon Oct 13 19:45:03 2014

就在昨天搭高鐵前發現眉粉不見了 我趕忙衝進冷清的左營新光尋找眉筆 因為平常眉彩都買開架式商品 所以我只鎖定訂價比較親切的MAC 與櫃姐討論後決定買持色眉筆 色號是很淡的strawberry blonde 再來說說效果好了 包裝上說質地滑順、粉狀霧感 這點我覺得蠻吻合的 畢竟櫃上試用品非全新 我試用時依然覺得順暢好塗不須太用力 筆本身有木頭香氣而且另一端是眉刷 重點是很大隻感覺可以用很久 可惜啊可惜 包裝上寫一堆持久防水防汗防濕氣等字眼 事實上…根本詐騙啊! 我手紙沾水然後輕輕抹一下就掉色 看那掉色的程度 搞不好連大創眉毛雨衣也幫不了忙 想想…我那遺失的英特鬼眉粉強多了! 結論:趁七七折買開價眉筆就好了 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.36.164.225 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1413200705.A.E63.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slw2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()