Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 我應該帶那種反應回答?!
Sep 20th 2014, 22:52, by gbear

作者gbear (理細欠林杯嘎理撤膩!)

看板Boy-Girl

標題[求助] 我應該帶那種反應回答?!

時間Sat Sep 20 22:52:40 2014

大概4個小時前 本魯女友問我下個月要不要一起去高雄 我們住台南~要坐火車去~ 她主要要看牙齒,順便逛逛 我說好啊,一起去~ 回到家,吃吃喝喝聊天啥的都很ok 就在剛剛睡覺前 她說,我剛剛回答的很心不甘不願! 幹我整個傻掉,現在在跟我說這是怎樣?! 不是都答應了?! 她說要我安排啥的 我說要先配合你看牙醫的不是嗎?! 她就問我要預約幾點,我說妳要看的都可以啊 說的後來一直repeat說我回答的語氣 並不是很期待是要跟她出去 我就問她,那我應該要有怎樣的語氣?! 說到後來她就說她不想浪費時間在這上面? 她說這不是很重要,她要睡了! 教教我,我應該怎樣…………………… -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.204.94.101 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1411224763.A.212.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slw2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()