close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 對A群組隱藏自己的動態
Feb 15th 2014, 09:10, by retsmah

作者retsmah (...)

看板Facebook

標題[詢問] 對A群組隱藏自己的動態

時間Sat Feb 15 09:10:20 2014

請問如果我發佈自己的動態時 設定不讓A群組看到 但若B群組中有部分人跟A群組中的人是朋友 那我想請問B群組中的人若在我的動態中按讚或留言 有沒有可能被A群組中的人發現我有在更新動態? (因為設隱藏所以內容應該看不到,但會不會在右邊那邊顯示到 他有在我的動態留言或按讚這件事) 感謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 24.137.201.195

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    slw2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()